Δείτε την ανακατανομή εργασίας ως ευκαιρία να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους της ομάδας σας!

Δείτε την ανακατανομή εργασίας ως ευκαιρία να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους της ομάδας σας!

Για πολλούς μάνατζερς, το δυσκολότερο κομμάτι στο να δώσουν επιπλέον αρμοδιότητες ή να μοιράσουν ένα πρότζεκτ στους υφισταμένους τους είναι η εμπιστοσύνη ότι η δουλειά στο τέλος θα γίνει, και θα γίνει σωστά. Είναι όμως ευκολότερο αν σκεφτείς ότι αυτό είναι μια ευκαιρία να εκπαιδεύσεις το προσωπικό σου και όχι μόνο να ξεφορτωθείς ένα κομμάτι δουλειάς.

 

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα πρέπει να μοιράσεις δουλειά σκέψου ποιος από την ομάδα σου είναι ο ικανότερος να χειριστεί περισσότερες ευθύνες. Μετά δημιούργησε μικρούς στόχους που θα τους μάθουν τις δεξιότητες που χρειάζονται.  Για παράδειγμα να θέλεις να οργανώνει κάποιος μια εβδομαδιαία συνάντηση, μάθε τον βήμα βήμα τη διαδικασία. Την πρώτη εβδομάδα μπορεί να δημιουργήσει το πρόγραμμα της συνάντησης, που θα το δεις και θα το αξιολογήσεις. Την επομένη μπορεί να παρατηρήσει πώς εδρεύεις και καθοδηγείς τη συνάντηση και να κάνει όσες ερωτήσεις θέλει. Τελικά με αυτό τον τρόπο σύντομα θα είναι έτοιμος να οργανώνει μόνος του τις συναντήσεις, στις οποίες μετά εσύ μπορείς να κάνεις διορθώσεις και να δώσεις οδηγίες βελτίωσης. Αυτού του είδους η εκμάθηση μπορεί να καταναλώνει χρόνο, αλλά είναι ο καλύτερος τρόπος να εκπαιδεύσεις εγκαίρως την ομάδα σου για μελλοντικές και δυσκολότερες εργασίες.

Απόσπασμά από το  “How to Stop Delegating and Start Teaching,” by Art Markman

 

Share