Πώς να προετοιμάσετε το Κέντρο Διανομής σας για την περίοδο των διακοπών (και πως να σχεδιάσετε για το επόμενο έτος)

Πώς να προετοιμάσετε το Κέντρο Διανομής σας για την περίοδο των διακοπών (και πως να σχεδιάσετε για το επόμενο έτος)

Πολλά κέντρα διανομής της εφοδιαστικής αλυσίδας βρίσκονται σε τεντωμένο σχοινί για την εκπλήρωση των εποχιακών τους υποχρεώσεων.

Είτε εξυπηρετείτε χονδρική, λιανική αγορά είτε μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου (ή οποιοδήποτε συνδυασμό αυτών), είναι η κατάλληλη ώρα για προετοιμασία για μια ακόμη περίοδο εποχικότητας.

Με τις πρωτοφανείς απαιτήσεις στα κέντρα διανομής (DCs) με την άνοδο των omnichannel, του ηλεκτρονικού εμπόριου και την άμεση παράδοση στους καταναλωτές σαν απαίτηση, πολλοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την τελική βιασύνη και χάος πριν από τα Χριστούγεννα.

Η άνοδος των κέντρων διανομής της Amazon με τους γρήγορους χρόνους παράδοσης οδήγησε σε πολύ ανταγωνιστική εφοδιαστική διανομής όταν μιλάμε πλέον για περίοδο διακοπών.

Στο άρθρο αυτό τίθενται μερικές πολύτιμες συμβουλές σχετικά με τη σύνταξη μιας λίστας για να εξασφαλίσετε την οργάνωση που θα οδηγήσει σε επιτυχία την αλυσίδα εφοδιασμού σας σε αυτή τη περίοδο εποχικότητας.

1. Ενθαρρύνετε το προσωπικό με κίνητρα

Εάν σκοπεύετε να κρατήσετε τους εργαζόμενους σας ευτυχείς, έχετε ένα κατάλληλο σχέδιο παροχής κινήτρων που δίνει επιπλέον επιβράβευση σε δύσκολες περιόδους όπου οι εργαζόμενοι έχουν πολύ ενεργό ρόλο. 

2. Έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη για τον εξοπλισμό των DC’s και τις διαδικασίες τους

holiday-distribution-centre-warehouse-isles.jpg

Φροντίστε να εξετάσετε προσεκτικά τον εξοπλισμό σας και βεβαιωθείτε ότι είστε πλήρης.

Εξετάστε όλα τα εξαρτήματα του εξοπλισμού σας, τα οποία είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στη φθορά όταν η σεζόν μπαίνει σε υψηλή ταχύτητα, όπως:

  • Αισθητήρες
  • RF
  • Clark & ΒΤ

Αποθηκεύστε τα ανταλλακτικά  που μπορεί να χρειαστείτε, ώστε να μην χρειαστεί να περιμένετε έναν προμηθευτή να τα στείλει σε κρίσιμη στιγμή. 

3. Βγείτε από το γραφείο σας

Βγαίνοντας πίσω απο το γραφείο σας και αφήνοντας λίγο τον υπολογιστή σας, θα πάρετε μια νέα προοπτική με την έξοδο αυτή, κοιτάζοντας έξω στην αποθήκη, και βλέποντας με τα δικά σας μάτια μια σπασμένη διαδικασία.

Η φυσική παρακολούθηση και συνειδητοποίηση είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης περιόδου σας όταν υπάρχει η εποχικότητα στο DC ή στην αποθήκη σας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι ότι οι περισσότεροι διευθυντές και επιβλέποντες αποθήκης δαπανούν 60% ή και περισσότερο του χρόνου τους πίσω από τα γραφεία τους. Λύσεις όπως τα κινητά συστήματα διαχείρισης της εργασίας επιτρέπουν στις εταιρείες να παρακολουθούν την παραγωγή από ένα tablet, επιτρέποντας στους managers να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο μακριά από το γραφείο για να ελέγχουν τα θέματα επιδόσεων ή παραγωγικότητας.

4. Ελαχιστοποιήστε τους χρόνους απόκρισης του κέντρου διανομής σε περιόδους αιχμής

holiday-distribution-centre-inside-warehouse.jpg

Η συνεργασία πολλές φορές με τον «γείτονα» στη τοποθεσία της εργασίας σας, με σκοπό να μοιραστείτε το προσωπικό σας μπορεί να σας φανεί ανορθόδοξη, αλλά είναι μία από τις πολλές ιδέες που προτείνει ο Jim Kitts της Progress Group ώστε να αντιμετωπιστεί η αιχμή της ζήτησης.

“Η πρόκληση για όσους εργάζονται σε κέντρα διανομής είναι να προλάβουν να βγάλουν το προϊόν έξω από την πόρτα”, προσθέτει ο Kitts. Αυτά αποτελούν ιδέες out of the box, αλλά μπορεί να είναι καιρός να ωθήσουμε το HR και την εταιρική εκπαίδευση, σε σημείο τέτοιο ώστε να κατανοήσουν ότι ο χειρισμός της εποχικότητας είναι μια πρόκληση για το κέντρο διανομής και ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξουμε τους κανόνες ώστε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί.

Ακολουθεί μια σύνοψη των συστάσεων του Kitts κατά την εφαρμογή της συντόμευσης των χρόνων απόκρισης σε περιόδους αιχμής:

Κάνετε συνέργειες με μια τοπική επιχείρηση ή επιχειρήσεις για να μοιραστείτε εργατικό δυναμικό

Αυτό θα βοηθήσει να διατηρηθεί το ποσοστό της φθοράς χαμηλότερο και στις δύο εγκαταστάσεις αν οι οργανωτικές αξίες ταιριάζουν και οι διαδικασίες είναι παρόμοιες.

Εκπαιδεύστε την ομάδα σας σε όλα τα τμήματα της αποθήκης

Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί οι υπεύθυνοι παραλαβών και οι pickers να κάνουν την αντίστροφή δουλεία ανάλογα τη ροή δουλειάς στην αποθήκη και μόνο άμα γίνει συνήθεια το rotation των θέσεων μπορεί να επιτευχθεί αυτό σε ένα μεγάλο ποσοστό.

 

Γνωρίστε τα σημεία συμφόρησης και βρείτε τρόπους αντιμετώπισης

Όταν έχετε πολλές παραγγελίες προς διεκπεραίωση, το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε είναι ο περιορισμένος εξοπλισμός ή έλλειψη προϊόντων από τις θέσεις συλλογής, για να μην αναφέρουμε την έλλειψη εκπαιδευμένου προσωπικού για την εκτέλεση αυτής της εργασίας.

 holiday-distribution-centre-conveyour-below.jpg

Εκπαιδεύστε περισσότερα άτομα για την αντιμετώπιση προβλημάτων και την επίλυση αυτών

Συνήθως, όταν ο όγκος αυξάνεται, η ποιότητα της εργασίας μειώνεται – κυρίως λόγω των συνεργατών που έχουν έλλειψη εμπειρίας διαχείρισης.

Κάντε τις διαδικασίες σας τόσο απλές ώστε και η εκπαίδευση να είναι απλή

Είθισται το έμπειρο εργατικό δυναμικό να τείνει να ξοδεύει χρόνο με άπειρο εργατικό δυναμικό, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τις διαδικασίες.

Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε έναν νέο εργαζόμενο που συνεργάζεται με έναν έμπειρο εργαζόμενο και κανένας από αυτούς δεν εκτελεί ούτε τις μισές αναμενόμενες μονάδες.

Ψάξτε τρόπους για να ξεπεραστεί αυτό. Για παράδειγμα, με τη λήψη ραδιοσυχνοτήτων (RF), και έχετε οθόνες (RF), ώστε να μπορούν να κατευθύνουν έναν picker μέσω της διαδικασίας σε μια εύχρηστη και πιο εύκολη μορφή.

Χρησιμοποιήστε εργασίες όπως η κυκλική απογραφή και οι επανατροφοδοσίες για την εξισορρόπηση της εργασίας

Για παράδειγμα, ένα κέντρο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού εμπορίου που λειτουργεί πέντε ημέρες την εβδομάδα μπορεί να περιμένει τις Δευτέρες να είναι μακράν η πιο πολυσύχναστη μέρα της εβδομάδας. Τα προγράμματα κυκλικών απογραφών και οι επαναδιάθεση μπορούν να σχεδιαστούν για την Τρίτη έως την Παρασκευή, αλλά παραλείπουν τις Δευτέρες.

Η ίδια λογική μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα κέντρα διανομής.

On a final note

Βλέποντας την πραγματικότητα, ανεξάρτητα από το πόσο καλά μπορεί κάποιος να προετοιμάζεται, η τρελή βιασύνη στις αποθήκες και τα κέντρα διανομής τα Χριστούγεννα είναι δύσκολη και μερικές φορές φτάνει σε επικίνδυνα επίπεδα διαχείρισης.

Ανεξάρτητα από τη προετοιμασία της περιόδου αυτής, η πλήρης εκπλήρωση των υποχρεώσεων ενός κέντρου διανομής τη περίοδο των διακοπών σε συνάρτηση με τα είδη που έχουν εποχικότητα είναι μια τεράστια πρόκληση ως προς τη διαχείριση. Και με τον πελάτη στο κάθισμα του οδηγού, όλα γίνονται πιο δύσκολα ως προς στην ομαλή ικανοποίηση των απαιτήσεων.

Το omnichannel τοπίο διανομής είναι άκρως ανταγωνιστικό και εξελίσσεται τόσο γρήγορα που αυξάνονται οι απαιτήσεις για την ικανοποίηση των παραγγελιών κάθε χρόνο. Στη συνέχεια, έχουμε τα μέσα ενημέρωσης που μοιράζονται ιστορίες σχετικά με εσφαλμένες παραγγελίες και απογοητεύσεις των καταναλωτών τη περίοδο ειδικά των εορτών.

Ενώ αυτή η χριστουγεννιάτικη βιασύνη έχει σχεδόν τελειώσει, καλό είναι να βάλετε σε προγραμματισμό κάποιους δείκτες ώστε να είναι το σημείο εκκίνησης σας για την επόμενη περίοδο εορτών και είναι είστε πιο κατάλληλα προετοιμασμένοι.

And we wish a smooth, profitable and Merry Christmas.

Source
Share