Ο τομέας των Συνδυασμένων Μεταφορών βρίσκεται στο Δρόμο της Ανάπτυξης

Ο τομέας των Συνδυασμένων Μεταφορών βρίσκεται στο Δρόμο της Ανάπτυξης

Το μέλλον προβλέπεται λαμπρό για τους μεταφορείς που κάνουν τη στροφή από την οδική προς τη σιδηροδρομική μεταφορά ή αυξάνουν τις συνδυαστικές μεταφορές τους.

Το έτος μέχρι τώρα έχει δείξει έντονο ρυθμό αύξησης της συνδυαστικής μεταφοράς. Οι επερχόμενες κανονιστικές αλλαγές που ενδέχεται να ενισχύσουν τη χωρητικότητα φορτοεκφόρτωσης θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμα περισσότερο τις κλίμακες προς τη συνδυαστική μεταφορά. Για τους μεαταφορείς που σκέφτονται να κάνουν τη στροφή από το δρόμο προς το σιδηροδρομικό δίκτυο ή την αύξηση της διατροπικής μεταφοράς, το μέλλον είναι λαμπρό.

Συνεχιζόμενες Επενδύσεις σε Υποδομές & Τεχνολογία

Τα τελευταία πέντε χρόνια οι εταιρείες διαχείρισης σιδηρόδρομων έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στις συνδυαζόμενες μεταφορικές τους προσφορές. Αναγνωρίζουν ότι τα επόμενα 10-15 χρόνια, οι διατροπικές μεταφορές θα αποτελέσουν ένα μεγάλο μοχλό ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις και είναι έτοιμοι γι ‘αυτό με την ενίσχυση των υποδομών και την ενσωμάτωση νέας τεχνολογίας. Αυτές οι επενδύσεις πηγαίνουν προς ένα ευρύ φάσμα βελτιώσεων:

Ανάπτυξη δικτύου. Υπάρχουν ήδη πάνω από 70 διατροπικές ράμπες στη Βόρεια Αμερική και ακόμη περισσότερες ράμπες συνεχίζουν να ανοίγουν. Επιπλέον, πολλοί σιδηρόδρομοι διευρύνουν υπάρχουσες ράμπες που μπορεί να είναι πολύ μικρές για την αύξηση των όγκων. Αυτές οι επεκτάσεις δεν συμβαίνουν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. η συνδυασμένη μεταφορά είναι επίσης υπεύθυνη για πολλές βελτιώσεις στο σιδηροδρομικό σύστημα όπως του Μεξικού.

Αυτοματοποιημένα συστήματα πύληςAutomated gate systems (AGS). Καθώς η ασφάλεια είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για πολλούς μεταφορείς, οι σιδηρόδρομοι έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν AGS στις intermodal ράμπες τους. Αντί για μια τυπική και χρονοβόρα διαδικασία για την επαλήθευση μιας άδειας οδήγησης, η AGS μπορεί να διαθέτει οπτική αναγνώριση χαρακτήρων, αναγνώριση βιομετρικών οδηγού και απεικόνιση βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Αυτά τα εργαλεία προωθούν την αποτελεσματικότητα κατά την είσοδο στην εγκατάσταση και ενισχύουν τόσο την ασφάλεια όσο και την ασφάλεια για ολόκληρο το τερματικό.

Αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ότι θα υπάρξει μια σταθερή και αποτελεσματική intermodal υποδομή, ώστε οι σιδηρόδρομοι να χειρίζονται ένα σημαντικό ποσοστό ανάπτυξης χωρίς να είναι υπερβολικά πιεσμένοι.

Σταθερή Βελτίωση της Ορατότητας (Visibility) της Intermodal Αποστολής

Είτε ταξιδεύετε οδικώς είτε σιδηροδρομικώς, υπάρχει ένα πράγμα που οι μεταφορείς ζητούν περισσότερο από ποτέ: ορατότητα. Γνωρίζοντας ακριβώς πού μια αποστολή όταν μεταφέρεται, έχει γίνει πλέον η προσδοκία και όχι η εξαίρεση στο κανόνα. Οι εταιρίες και οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν το όνομα κάθε εγκατάστασης και πόλης που ταξιδεύει το προϊόν τους για να μπορούν να τις ενημερώνουν ανά πάσα στιγμή. 

Οι σιδηροδρομικές γραμμές έχουν πολύ ισχυρά συστήματα παρακολούθησης.  Μια αποστολή που ταξιδεύει από το Σικάγο στο Λος Άντζελες μπορεί να λάβει έως και οκτώ ενημερώσεις παρακολούθησης ανά ημέρα, ενώ είναι στις ράγες. Αυτός ο τύπος ακριβούς εντοπισμού θέσης σίγουρα απευθύνεται στους φορτωτές, ειδικά εκείνους με προϊόντα υψηλής αξίας και υψηλού κινδύνου.

Η παρακολούθηση δεν είναι τόσο διαδεδομένη στις σιδηροτροχιές. Αλλά το ίδιο επίπεδο ορατότητας δεν είναι πάντα δυνατό όταν τα εμπορευματοκιβώτια βρίσκονται σε πλοίο ή σε ρυμουλκούμενο. Υπάρχουν δύο κύριες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση διατροπικών εμπορευματοκιβωτίων: οι κινητές εφαρμογές και οι ιχνηλάτες εμπορευματοκιβωτίων.

Οι εφαρμογές για κινητά μπορούν να παρακολουθήσουν ένα smartphone του οδηγού ενώ τα φορτία βρίσκονται σε διαμετακόμιση. Συχνά βασίζονται σε κάποια ανθρώπινη αλληλεπίδραση για να ξεκινήσουν και να σταματήσουν την παρακολούθηση. Η αυτόματη εναλλακτική δορυφορική παρακολούθηση στο ίδιο το διατροπικό εμπορευματοκιβώτιο αφαιρεί το ανθρώπινο στοιχείο. Αντίθετα, μια στοχευμένη γεωγραφική περιοχή γύρω από τον προορισμό παραλαβής ή παράδοσης θα ενεργοποιήσει αυτόματα τις ενημερώσεις κατάστασης.

Η υιοθέτηση των τεχνολογικών αναπτύξεων αυξάνεται, αν και αργά. Οι σιδηροδρομικές γραμμές πρέπει να βρουν ένα οικονομικά αποδοτικό τρόπο για την εκ των υστέρων εγκατάσταση 80.000-100.000 διατροπικών εμπορευματοκιβωτίων που δεν διαθέτουν GPS tracking – μια σημαντική επένδυση για να είμαστε ακριβείς.

Το Intermodal προορίζεται για Στρατηγικούς & Transactional Μεταφορείς

Σε μια αγορά εξισορροπημένης τιμολόγησης, οι μεταφορείς φορτίου τείνουν να επιλέγουν το φορτίο σύμφωνα με την αξιοπιστία και τα επίπεδα εξυπηρέτησης, αλλά μόλις αρχίσει να μειώνεται η χωρητικότητα ή οι τιμές των φορτηγών αυξάνονται, οι μεταφορείς που δεν έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν αρχίζουν να εξετάζουν όλες τις επιλογές τους. Και υπάρχουν σίγουρα στιγμές κατά τις οποίες η συνδυασμένη υπηρεσία είναι οικονομικά αποδοτικότερη από την κατεξοχήν οδική.

Share