5 Συμβουλές για να αποκτήσετε μεγαλύτερη γνώση από τα Δεδομένα της Αλυσίδας Εφοδιασμού σας

global, globe, abstract, world map, map, traffic, banwidth, transport, shipping, worldwide, access, data, digital, communication, telecoms, network, networking, loading, sending, design, tech, hi tech, technology, sci fi, line, linear, connection, point, geometric, flare, hexagons, circuit, electric, electronic, microchip, pattern, concept, vector, illustration, space, composition, blue, power, energy, spark, movement, motion

Σε μια πρόσφατη μελέτη, το MIT διαπίστωσε ότι οι εταιρείες που επικεντρώνονται σε 5 βασικές πρωτοβουλίες για τη βελτίωση των δεδομένων της εφοδιαστικής τους αλυσίδας μπορούν να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στα συμπεράσματα τους.

Ορισμένες εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας στηρίζονται στην δύναμη των αναλυτικών στοιχείων για να συμβάλουν στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους και να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους. Ωστόσο, πολλές εταιρείες έχουν αγωνιστεί για να αγκαλιάσουν τη σχέση μεταξύ χρήσης αναλυτικών στοιχείων και εφαρμογής αλλαγών που μπορούν να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους επιδόσεις.

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε από την MIT Sloan Management Review, ζήτησε από 353 συμμετέχοντες να συζητήσουν την κατανόηση των συστημάτων ανάλυσης των εταιρειών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι αν και οι περισσότερες εταιρείες διαθέτουν ένα σύστημα ανάλυσης, πολύ λίγοι χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα για να εφαρμόσουν τις απαραίτητες αλλαγές.

Τα εμπόδια στην πλήρη αξιοποίηση των αναλυτικών στοιχείων περιελάμβαναν ανακριβή δεδομένα, κόστος και έλλειψη έγκαιρων στοιχείων. Αλλά τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα από τις προκλήσεις. Η Hanesbrand Inc., για παράδειγμα, χρησιμοποίησε προγνωστικές αναλύσεις για να κάνει αλλαγές στις διαδικασίες απογραφής και έκτοτε έχει δει αύξηση των παραγγελιών παραγωγής και αγοράς.

Πώς μπορεί η εταιρεία σας να αρχίσει να ενσωματώνει δεδομένα της εφοδιαστικής αλυσίδας στην κουλτούρα της επιχείρησής;

Ακολουθούν 5 συμβουλές για να βοηθήσετε στην εκκίνηση της εφαρμογής αναλυτικών στοιχείων:

1. Ανάληψη πρωτοβουλιών για τις αλυσίδες εφοδιασμού με εντολές από άνωθεν προς τα κάτω

Προκειμένου να επιτευχθεί αναλυτική επιτυχία που επηρεάζει την οργανωτική διαδικασία, είναι επιτακτική ανάγκη η ανώτερη διοήκηση να χρησιμοποιεί τα αναλυτικά συστήματα. Τα στελέχη πρέπει να προμοτάρουν και να χρησιμοποιούν τα συστήματα. Το buy-in από τους διαχειριστές και τα μέλη της ομάδας θα είναι απρόσκοπτο όταν έρχεται από την κορυφή. Ο David Dittmann, διευθυντής υπηρεσιών επιχειρηματικής πληροφόρησης και ανάλυσης στην Procter & Gamble Co., τονίζει ότι “είναι αδύνατο να κερδίσουμε χιλιάδες ανθρώπους με μια μικρή νίκη αναλυτικών στοιχείων τη φορά. Τα Analytics πρέπει να είναι μια εντολή από πάνω προς τα κάτω για να επιτύχει από την άποψη της  οργανωσιακής προοπτικής. ”

2. Όσο πιο απλό είναι το μοντέλο, τόσο πιο πιθανή είναι η χρήση του

Αν θέλετε η εταιρεία σας να αγκαλιάσει ένα σύστημα ανάλυσης, είναι σημαντικό το μοντέλο να είναι απλό και εύκολο προς τη κατανόηση του. Εάν οι εργαζόμενοι δεν καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν τα αναλυτικά στοιχεία ή να εφαρμόσουν τα αποτελέσματα, δεν θα αφιερώσουν χρόνο για να εφαρμόσουν το σύστημα. Όσο πιο σύνθετο είναι το σύστημα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα για τα μέλη της ομάδας να το απορρίψουν.

3. Οι επιχειρηματικές γνώσεις είναι απαραίτητες

Στελέχη στην έρευνα σημείωσαν ότι η βαθιά κατανόηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και η επίδρασή τους στην κατώτατη γραμμή είναι κρίσιμη για την επιτυχία της αλυσίδας εφοδιασμού. Για να αναπτύξουν ένα πιο αποτελεσματικό μοντέλο, οι εταιρείες πρέπει να έχουν γνώση όλων των διαδικασιών που καθιστούν την επιχείρησή τους επιτυχημένη και θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τα αποτελέσματα σε αυτές τις διαδικασίες. Χωρίς αυτές τις θεμελιώδεις πληροφορίες, τα αναλυτικά στοιχεία είναι απλώς “fun facts”.

4. Εμπιστευθείτε τους αριθμούς

Ο χρόνος είναι ένας βασικός παράγοντας για την επιτυχή εφαρμογή της ανάλυσης. Προκειμένου να επιτευχθούν έγκαιρα αποτελέσματα, οι οργανώσεις πρέπει να εμπιστεύονται τους αριθμούς τους οποίους παρέχουν τα αναλυτικά στοιχεία. “Η εμπιστοσύνη μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μιας προσπάθειας διαχείρισης αλλαγών που επικεντρώνεται σε μετρήσεις απόδοσης που αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την τρέχουσα κατάσταση του συστήματος της αλυσίδας εφοδιασμού”. Μόλις οι μετρήσεις αυτές είναι διαθέσιμες, είναι εύκολο να μετρήσετε τα αποτελέσματα σε σχέση με προηγούμενες διαδικασίες.

Η Coca-Cola Global εφάρμοσε σύστημα ελέγχου και εξισορρόπησης για την καλλιέργεια εμπιστοσύνης στα αναλυτικά στοιχεία. Οποτεδήποτε ένας υπάλληλος επέλεξε να αντικαταστήσει το σύστημα ανάλυσης, του έδωσε ανατροφοδότηση για να δει αν οι χειροκίνητες προσαρμογές του είχαν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση ή την αποτυχία, δημιουργώντας εμπιστοσύνη στους υπαλλήλους και εξάρτησή τους από τα δεδομένα.

5. Εφαρμογή μηχανισμών για να βοηθήσουν τους επαγγελματίες της ανάλυσης να αποκτήσουν επιχειρησιακή γνώση

Πολλές εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας προσλαμβάνουν επαγγελματίες αναλυτών για να βοηθήσουν στην εφαρμογή αυτών των συστημάτων στις οργανώσεις τους. Αν και ειδικοί στον τομέα τους, είναι σημαντικό για αυτούς τους εκπαιδευμένους επαγγελματίες των Analytics να μάθουν για όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας. Αυτή η επιχειρησιακή γνώση δημιουργεί μια ανοιχτή σχέση μεταξύ της επιχείρησης και των αναλυτικών στοιχείων, δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες για τους αριθμούς που βοηθούν τις διαδικασίες.

Στην αγορά επικρατούν οι ημέρες της παρακολούθησης παραγγελιών και των σημείων πώλησης δεδομένων, και είναι οι ημέρες των μεγάλων δεδομένων και των αναλύσεων. Οι επιχειρήσεις αλυσίδας εφοδιασμού αντιλαμβάνονται γρήγορα την ανάγκη να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν αυτά τα συστήματα ανάλυσης στις καθημερινές διαδικασίες τους. Η δημιουργία αποτελεσματικότητας και εξοικονόμησης χρόνου και χρήματος  χρησιμοποιώντας αυτά τα συστήματα είναι ευκολότερα από ό, τι νομίζετε.

Source

Share