7 Κοινά Warehousing Λάθη & Πως να τα Αποφύγετε

7 Κοινά Warehousing Λάθη & Πως να τα Αποφύγετε

Το να πούμε ότι υπάρχει ένας μόνο τρόπος για να διαχειριστεί κάποιος αποτελεσματικά μια αποθήκη θα ήταν αφύσικο – περισσότερο εξαρτάται από τη φύση της αλυσίδας εφοδιασμού και της ίδιας της αποθήκης. Ωστόσο, υπάρχουν μια σειρά από κοινές αρχές που πρέπει να εφαρμόζονται για τη διαχείριση κάθε αποθήκης με επιτυχία. Αντίθετα βέβαια, αυτό σημαίνει, ότι υπάρχουν και μια σειρά από τρόπους τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν λάθος.

Σαν βοήθεια για να κρατηθεί στην κορυφή η διαχείριση της αποθήκης και να εξασφαλιστεί ότι οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης σας δεν θα δημιουργήσουν αδικαιολόγητο κόστος στην εφοδιαστική αλυσίδα, πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα επτά κοινά λάθη στο τομέα του warehousing. Αν μπορείτε να προσδιορίσετε τα σημάδια αυτά έγκαιρα, βήματα προς τη αλλαγή πλεύσης πρέπει να γίνουν άμεσα.

Από την άλλη πλευρά, αν η αποθήκη σας είναι χωρίς προβλήματα σύνθεσης, είναι μια καλή ιδέα να ληφθούν υπόψη ούτως ή άλλως και να παραμείνετε σε εγρήγορση. Μερικές φορές τα πράγματα μπορεί να γλιστρήσουν από το φυσιολογικό, ιδιαίτερα κατά τις ώρες που υπάρχει έντονη κινητικότητα τόσο εντός όσο και εκτός αποθήκης.

Αποτέλεσμα εικόνας για warehousing

# 1: Κατοχή Υπερβολικών Αποθεμάτων

Παρά τα πολλά χρόνια της διάδοσης της γνώσης στον τομέα της αποθήκευσης, και παρά την ενθάρρυνση πρακτικών lean και μείωσης των αποθεμάτων, το stock μεγάλου όγκου αποθεμάτων είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται στην αποθήκευση από τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Οι Χονδρέμποροι ειδικότερα, φαίνεται να θεωρούν ότι είναι πιο εύκολο να πέσουν σε αυτή την παγίδα, συχνά ως αποτέλεσμα των τεράστιων αγορών από ένα μόνο προϊόν για να επωφεληθούν από εκπτώσεις σε μαζικές ποσότητες.

Η μείωση των επιπέδων των αποθεμάτων όσο το δυνατόν περισσότερο κάνει την αλυσίδα εφοδιασμού πιο λιτή και σας αφήνει με λιγότερα χρήματα δεσμευμένα εξίσου. Έτσι, όταν οι εν λόγω “πολύ καλές για να απορριφθούν” εκπτώσεις έρθουν, αξίζει να προσπαθεί κανείς να κάνει συμφωνίες με τους προμηθευτές για να παρθούν μεγάλες παραγγελίες που παραδίδονται σε μικρότερες παρτίδες, όποτε και όταν χρειάζεται.

#2: Αποτυχία βελτιστοποιήσης των Picking Paths

Ένα άλλο από τα πιο κοινά λάθη στο κλάδο της αποθήκευσης- είναι η ανάγκη να επανασχεδιαστούν και να σχεδιαστούν αποτελεσματικά paths μέσα στην αποθήκη – κάτι που δυσχεραίνει το ρυθμό του picking. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους του κύκλου εργασιών της αλυσίδας εφοδιασμού, καθώς και τη δημιουργία περιττών δαπανών εργασίας μέσω χαμηλότερης παραγωγικότητας.

Στην ιδανική περίπτωση, η λειτουργικότητα της αποθήκης θα πρέπει να είναι σε θέση να ολοκληρώσει κάθε picking που τρέχει στη τοποθεσία που είναι πιο κοντά στην περιοχή αποστολής της αποθήκης . Δεν είναι πάντα εύκολο να δημιουργήσεις τις βέλτιστες διαδρομές picking, αλλά αξίζει να αφιερώσετε σίγουρα χρόνο και προσπάθεια για να εξασφαλιστεί όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικότερα.

#3: Προσκόλληση στις Γραφειοκρατικές Εργασίες

Αποτυγχάνοντας να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία και εμμένοντας πεισματικά πάνω σε αναποτελεσματικές ροές εργασίας με βάση τη «χαρτούρα» είναι μια λάθος πρακτική  κοινά εμφανιζόμενη σε πολλές μικρότερες εταιρίες. Ενώ μπορείτε να σκεφτείτε ότι μια μικρή εταιρεία logistics ή επιχείρηση αποθήκευσης είναι σε καλύτερη θέση διατηρώντας τα πράγματα απλά, η γραφειοκρατία έχει στην πραγματικότητα το αντίθετο αποτέλεσμα: δυσχεραίνοντας τις διαδικασίες και αφήνοντας σας με την ευθύνη των καθυστερήσεων μέσω τον χαμένων ή μη σωστά τοποθετημένων εγγράφων.

Στη πραγματικότητα θα παραχθεί περισσότερη αποτελεσματικότητα με τη μετάβαση στην ψηφιακή αποθήκευση και διαβίβαση πληροφοριών. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσει μια εταιρία σε ένα ακριβό και υπερβολικά περίπλοκο σύστημα διαχείρισης αποθήκης. Υπάρχουν πολλές απλές, αλλά αποτελεσματικές εφαρμογές λογισμικού ροής εργασίας, οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα το σήμερα από ό,τι ένας σωρός εγγράφων σε τυποποιημένο χαρτί. Υπάρχει εξοικονόμηση σε χρήματα για αναλώσιμα και συμβολή προς το περιβάλλον εξίσου, αν μπορείτε να εξαλείψετε τις διαδικασίες που βασίζονται στη «χαρτούρα».

#4: : Έλλειψη Προσοχής Καθαριότητας 

Λερωμένες αποβάθρες φόρτωσης, διάδρομοι γεμάτοι με shrink-wrap, υπερφορτωμένες παλέτες. Αυτά είναι όλα τα συμπτώματα μιας αποθήκης που είναι παραμελειμένη. Εκτός από τον κίνδυνο για την ασφάλεια, η λειτουργικότητα της αποθήκης χωρίς καλή εσωτερική τακτοποίηση, οδηγεί σε μια αποθήκη, χωρίς αποτελεσματικότητα. Αυτού του είδους το χάος δημιουργεί εμπόδια, που περιορίζουν τη ροή των ανθρώπων και των αγαθών μέσα στην αποθήκη.

Για να εξαλειφθεί η συσσώρευση χάους και ακαταστασίας, πρέπει να επιβληθεί ένα αυστηρό καθεστώς καθαριότητας, με ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να δίδεται για τον καθαρισμό και την τακτοποίηση στο τέλος κάθε βάρδιας. Αυτή είναι η καταλληλότερη στιγμή για να γίνει στο χώρο της αποθήκης, δεδομένου ότι επιτρέπεται η επόμενη βάρδια να αρχίσει τη παραγωγική εργασία χωρίς καθυστέρηση από δραστηριότητες καθαρισμού.

#5: Ανεπαρκής Διαχείριση Υγιεινής & Ασφάλειας 

Μια τακτοποιημένη αποθήκη δεν είναι απαραίτητα και μια ασφαλής αποθήκη. Η καλή υγιεινή και διαχείριση της ασφάλειας σε μια αποθήκη είναι σχεδιασμένη ώστε καλύψει τόσο τους καλά κρυμμένους κινδύνους όσο και τους προφανείς. Ωστόσο, πολύ συχνά, τα θέματα υγιεινής και ασφάλειας παραλείπονται στις πολυπαθείς λειτουργίες μιας αποθήκης.

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι  εφ ‘όσον οι εργαζόμενοι δεν έχουν ατυχήματα, είναι εύκολο να εφησυχάζομαστε σε μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας. Αυτό είναι ένα κοινό και συχνά λυπηρό λάθος στις λειτουργίες μιας αποθήκης, γιατί όταν κάποιος θα πέσει θύμα ατυχήματος που μπορεί για παράδειγμα να προκληθεί από ασταθή ράφια, οι συνέπειες μπορεί να είναι θανατηφόρες.

Οι αποθήκες είναι ένα εγγενώς επικίνδυνο περιβάλλον εργασίας. Πρέπει να γίνει συνήθεια η εκτροπή εκθέσεων των υπαλλήλων σε ατυχήματα, αναλύοντας αιτίες και ενεργώντας για την εξάλειψή τους. Η στρατηγική αυτή μπορεί να σώσει το κόστος και αρκετά σίγουρα και τους υπάλληλους ή από σοβαρό τραυματισμό.

#6: Παραμελημένοι Εσωτερικοί Πόροι

Όταν η πίεση για να παρθούν και να εκτελεστούν οι παραγγελίες των πελατών που διακινούνται μέσω της αποθήκης και όσο υπάρχει πίεση να αποστέλλονται στην ώρα τους, η εσωτερική πλευρά των operations μπορεί μερικές φορές να υποφέρει από έλλειψη προσοχής. Στην πραγματικότητα όμως, ο ρόλος των εσωτερικών πόρων λειτουργίας μια αποθήκης είναι κρίσιμης σημασίας για την αποτελεσματική αποθήκευση και αποτελεί ένα πεδίο που δεν πρέπει να παραμελείτε.

Προκειμένου να εξασφαλιστούν αποτελεσματικά οι εσωτερικές διαδικασίες και η διατήρηση τους, χρησιμοποιείστε αφοσιωμένο και εξειδικευμένο προσωπικό. Η πρόληψη διαδικασιών μπορεί να είναι αρκετά εξειδικευμένη, έτσι αυτό δεν είναι μια περιοχή όπου μπορείτε να ορίσετε το προσωπικό τυχαία. Βεβαιωθείτε λοιπόν, ότι έχετε κάποια άλλη λειτουργική ομάδα εκπαιδευμένη που μπορεί να λειτουργήσει, σε περίπτωση που χρειαστεί back-up plan για την κάλυψη των περιπτώσεων ασθενείας, απουσίας ή διακοπών.

#7: Η Αδιαφορία Ανάπτυξης Προσωπικού

Σφιχτοί προϋπολογισμοί μερικές φορές σημαίνει ότι οι διαδικασίες  εκπαίδευσης ανάπτυξης δεν λαμβάνουν την προτεραιότητα που αξίζουν. Οι υπάλληλοί όμως, αποτελούν το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο. Αν έχετε παραμελήσει να εντοπίσετε αναπτυξιακές ανάγκες και παροχή ευκαιριών για την ατομική ανάπτυξη, το turn-over του προσωπικού μπορεί να μην είναι η πιο πιθανή έκβαση.

Κοστίζει πολύ λιγότερο να διατηρήσει τους υφιστάμενους εργαζόμενους με κίνητρα και engaged, από ό, τι να αντικαθίστανται συνέχεια οι ίδιες θέσεις εργασίες. Έτσι να αποσκοπείτε να αφιερώνεται λίγο χρόνο και πόρους για την εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού, ακόμα και αν αυτό σημαίνει την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού στη περίσταση κάλυψης των μόνιμων υπαλλήλων σας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Αποτέλεσμα εικόνας για warehousing

Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει από τα επτά κοινά λάθη στο κλάδο του warehousing που αναφέρονται παραπάνω, υπάρχουν μια σειρά από στοιχεία όπου χρίζουν διαχείρισης αποτελεσματικά. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στους ανθρώπους, τις διαδικασίες και το ίδιο το περιβάλλον της αποθήκης. Εάν μπορείτε να αποφύγετε ή να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε τα επτά αυτά κοινά λάθη που αναφέρονται, μπορείτε να αποκτήσετε ένα γερό θεμέλιο για την οικοδόμηση συνεχών προσπαθειών βελτίωσης, χωρίς να ξοδέψετε πάρα πολύ χρόνο στη συνέχεια για την καταπολέμηση όταν θα έχουν ήδη εμφανιστεί.

https://www.logisticsbureau.com/7-common-warehousing-mistakes-and-how-to-avoid-them/

 

Share