9 Καλύτερες πρακτικές για αποθήκευση E-Commerce υλικών

9 Καλύτερες πρακτικές για αποθήκευση  E-Commerce υλικών

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία από αυτή του να παραγγέλνεις διαδικτυακά.  Ειδικά όταν πλησιάζουν οι γιορτές, εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσω κινητού, tablet ή υπολογιστή, παραγγέλνουν τα δώρα που χρειάζονται. Επίσης εκατομμύρια καταναλωτές θα επισκεφθούν φυσικά καταστήματα για να βρουν αυτό που χρειάζονται και έτσι η ανάγκη για πολυ-κάναλες παραγγελίες συνεχίζει να μεγαλώνει. Για αυτούς τους λόγους πρέπει κάποιος να επενδύσει σε e-commerce αποθηκευτικό σύστημα.

Στην κάθε επιχείρηση, η ικανότητα να προσαρμόζεσαι άμεσα και γρήγορα στις αλλαγές που προκύπτουν μεταξύ των φυσικών καταναλωτών και ταυτόχρονα των B2B συνεργατών σου θα δυσκόλευε ακόμα και την πρόσφατη τεχνολογία. Παρόλα αυτά αν θα μπορούσες να συγκεράσεις  αυτές τις 2 καλύτερες τακτικές, θα μπορούσες να δημιουργήσεις την καλύτερη e-commerce αποθηκευτική λύση για την επιχείρησή σου, και για τις γιορτινές περιόδους που αυξάνεται πολύ η δουλειά, αλλά και για τον καθημερινό ετήσιο προγραμματισμό, ώστε να διατήρησης την ανάπτυξη και την επεκτασιμότητα της. 

Διάβασε παρακάτω 9 διαφορετικές μεθόδους αποθήκευσης που θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν: 

  1. Δέξου μια “Χαοτική” eCommerce αποθήκευση.

Η χαοτική αποθήκευση προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργήθηκε αρχικά από την Amazon. Η Χαοτική αποθήκευση δεν ακολουθεί κανέναν λογικό κανόνα και διαδικασία. Αντιθέτως επικεντρώνεται στο να εκμεταλλευτεί και να χρησιμοποιήσει όλο τον ελεύθερο χώρο που έχει στη διάθεση της στα ράφια για το εισερχόμενο εμπόρευμα. Χωρίς καμία λογική απλά τοποθετεί προϊόντα όπου χωράνε και βάζει τη θέση τους μέσα στο σύστημα WMS. Παρότι φαντάζει παράλογο, μειώνει το συνολικό χρόνο που χρειάζεσαι για να βρεις τον νέο και καλύτερο δυνατό χώρο για να τοποθετήσεις τα προϊόντα σου.

  1. Σκέψου την αποθήκευση “Κατ ανάγκη”.

Περισσότερες “κατά παραγγελία” υπηρεσίες προσφέρονται διαδικτυακά τώρα από ότι παλαιότερα. Από το AirBnB και το Uber, συμπεριλαμβανομένου και του Netflix και πολλών άλλων πραγμάτων, η εξωτερική ανάθεση για ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι έχει γίνει βασική λειτουργεί.  Η ίδια έννοια είναι εφαρμόσιμη επίσης και σε μερική αποθήκευση, ή εποχιακή μόνο, όταν και όπως τη χρειάζεσαι.

  1. Στόχευσε σε “παράδοση εντός 2 ημερών” Two-Day Shipping.

Τεράστιες διαδικτυακές εταιρίες και καταστήματα όπως Amazon, Target και Walmart, στοχεύουν σε παράδοση εμπορευμάτων εντός 2 ημερών, αν όχι και την ίδια μέρα. Για αυτό το λόγο μικρές αποθήκες σε διάφορα σημεία που να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις παραδόσεις άμεσα είναι μια λύση. Πρέπει να στραφείς και προς αυτή τη λογική, αλλιώς ο καταναλωτής θα στραφεί προς τον ανταγωνισμό που μπορεί να τον εξυπηρετήσει γρηγορότερα.

  1. Συνδύασε την παραδοσιακή σου αποθήκη με τη διαδικτυακή σου.

Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σου εμπορίου δεν χρειάζονται απαραίτητα διαφορετικό χώρο αποθήκευσης από αυτή των κλασσικών προϊόντων σου. Στην πραγματικότητα πάνω από το 70% των εταιριών συνδυάζουν το παραδοσιακό εμπόριο λιανικής, με το B2B και το διαδικτυακό λιανεμπόριο κάτω από μια στέγη. Παρόλα αυτά, ίσως εντός της ίδια αποθήκης χρειάζονται διαφορετικοί χώροι και διαδικασίες για το κάθε ένα διαφορετικό κομμάτι.

  1. Διαφοροποιημένα σημαία αποθήκευσης για διαφορετικές παραγγελίες.

Οι μικρές παραγγελίες πρέπει να έχουν λιγότερα σημεία αποθήκευσης. Επίσης και οι μεγάλες παραγγελίες ιδίων προϊόντων, το ίδιο. Αυτοί οι παράγοντες υπονοούν ότι πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένη “στρατηγική σημείων αποθήκευσης” ανάλογα με τους τύπους των παραγγελιών, συμπεριλαμβανομμένων και των παραγγελιών του διαδικτύου.

  1. Ενσωμάτωση του WMS με όλα τα συστήματα παραγγελιών.

Η αποθήκη είναι μόνο ένα κομμάτι του προϊοντικού κύκλου. Όλα τα συστήματα αποθήκευσης, προμηθειών και logistics πρέπει να λειτουργούν με την ίδια βάση προγράμματος. 

  1. Χρησιμοποίησε την τεχνολογία για να κάνεις boost την εκπαίδευση και την ελευθερία κινήσεων. 

Η εκπαίδευση και η ελευθερία κινήσεων ή αλλιώς κινητικότητα είναι πλέον συνώνυμα με τη φράση “νέα πρόσληψη”. Όλοι οι νέοι υπάλληλοι θα πρέπει να μπορούν να εκπαιδεύονται σχεδόν από όπου βρίσκονται σε πραγματικό χρόνο. Το Cloud-based computing και η προσωποποιημένη εκπαίδευση μπορούν να βοηθήσουν τους νεοπροσληφθέντες να μάθουν καθώς ξεκινούν την εργασία τους, μειώνοντας κόστη και καθυστερήσεις κατά της περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας.

  1. Χρησιμοποίησε Batch Pick to Carts.

Οι pickers και οι αποθηκάριοι έχουν συνηθίσει να μαζεύουν τις παραγγελίες ξεχωριστά ανά κωδικό. Η αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτυακού λιανεμπορίου απαιτεί γρηγορότερο pickeing από διαφορετικούς κωδικούς με διαφορετική σειρά. Έτσι λοιπόν, η αποθήκη θα πρέπει να δημιουργήσει μια στρατηγική για το picking αρκετά διαφορετική που θα επιτρέπει να συλλεχθούν γρηγορότερα πολλά προϊόντα από διαφορετικές ζώνες όπως pick-and-pass ή multi-order pick to tote. Τελικά, αυτό βοηθάει να γίνουν γρηγορότερα, πολύ περισσότερες συλλογές παραγγελιών. Φυσικά η τεχνολογία όπως τα radio frequency scanners, μπορούν να διασφαλίσουν ότι όλες οι επιλογές είναι ακριβείς και να επιβεβαιώσουν τα specifications των προϊόντων αυτοματοποιημένα. 

  1. Implement Adaptable Pack Zones or Stations.

Η δυσκαμψία στην αποθήκη είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλες οι στρατηγικές και τα σχέδια θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αληθινό χρόνο ασχέτως των διακυμάνσεων, των προβλέψεων και των αλλαγών στην παραγγελιοληψεία των καταναλωτών. Αντί να καταναλώνεις πόρους και άτομα σε νέες δομές εντός αποθήκης, οι ήδη υπάρχοντες χώροι μπορούν να εκμεταλλευτούν έτσι ώστε να επιτρέπουν στους pickers να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους και την ανασυσκευασία γρηγορότερα, διεκπεραιώνοντας έτσι περισσότερες παραγγελίες γρηγορότερα από λιγότερα σημεία.

Source: http://www.supplychainbrief.com/warehousing/?open-article-id=5798310&article-title=9-ecommerce-warehousing-best-practices-to-follow&blog-domain=cerasis.com&blog-title=cerasis

Share