Last-Mile Delivery from “Wow” to “Required”

Last-Mile Delivery from “Wow” to “Required”

Αυτή η διαφοροποίηση, αυτό το “wow” διαρκεί για μια χρονική περίοδο, αλλά τελικά καταλήγει να αποτελεί την ελάχιστη προσδοκία για τον καταναλωτή και αργότερα περιγράφεται ως “απαιτούμενο χαρακτηριστικό”.

Στις τάξεις του μάρκετινγκ υπάρχει συνήθως ένα τμήμα σχετικά με τις προσδοκίες των πελατών.

Όταν κάποια νέα δυνατότητα – χαρακτηριστικό προστίθεται σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, υποτίθεται ότι πρέπει να φέρει έναν παράγοντα “wow”.

Αυτός ο παράγοντας διαφοροποίησης – αυτό το “wow” – διαρκεί για μια χρονική περίοδο, αλλά τελικά γίνεται η ελάχιστη προσδοκία για τον καταναλωτή και αργότερα περιγράφεται ως “απαιτούμενο χαρακτηριστικό”, ένα τέλειο παράδειγμα για να κατανόηση αυτού του παράγοντα είναι οι θήκες ποτηριών στα αυτοκίνητα.

Κάποια στιγμή, οι θήκες ποτηριών ήταν μια ωραία προσθήκη σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Για λίγο καιρό παρατηρήθηκε πόλεμος στο σχετικό αντικείμενο, καθώς διαφορετικές αυτοκινητοβιομηχανίες πρόσθεσαν θήκες ποτηριών σε όλα τα καθίσματα για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους. Σήμερα, θα είμαστε σοκαρισμένοι εάν ένα αυτοκίνητο δεν έχει πολλές θήκες ποτηριών σε βολική θέση – στην πραγματικότητα, το τυπικό εμπρός κάθισμα έχει τώρα τουλάχιστον δύο.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε παρατηρήσει, η παράδοση του last-mile για τους καταναλωτές και τις μικρές επιχειρήσεις έχει διαφοροποιηθεί από κάτι “wow” σε “απαιτούμενο” σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμη και μικρά αντικείμενα παραδίδονται ταχέως στην πόρτα – συχνά χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Καθώς οι on-line retailers και οι υποστηρικτές της παροχής υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων έχουν επιφέρει κορεσμό στην αγορά της γρήγορης εξυπηρέτησης, η προσδοκία των αγοραστών έχει αυξηθεί στο σημείο όπου είμαστε πλέον σίγουροι για την εξυπηρέτηση και έτσι μειώνονται τα αποθέματα παντός είδους, από τους λαμπτήρες μέχρι τα ελαστικά των φορτηγών.

Αποτέλεσμα εικόνας για Last-Mile Delivery from “Wow” to “Required”

Για όσους έχουν τις ευθύνες αγοράς και εκείνους που είναι υπεύθυνοι για τη λήψη του προϊόντος, το παιχνίδι έχει αλλάξει. Κάποτε μεγάλο ρόλο ο καταναλωτής έδινε στις τιμές των εμπορευμάτων με μεγάλη λεπτομέρεια, τώρα χρειάζεται να προσθέσουν τις τιμές των ναύλων στη βάση των γνώσεων τους. Οι αγοραστές αυτοί πρέπει να κατανοήσουν τις υποκείμενες οικονομικές μεταφορές προκειμένου να κατανοήσουν πραγματικά το συνολικό κόστος των αγαθών που αγοράστηκαν.

Η κατανόηση του τι πληρώνει ο προμηθευτής για να παρέχει γρήγορη και άμεση παράδοση, μέσα σε λίγες μόνο ώρες σε μερικές περιπτώσεις, σας βοηθά να αποφασίσετε εάν θέλετε ή χρειάζεστε αυτήν την υπηρεσία υψηλής ποιότητας που θεωρείται τώρα ως πρότυπο – για ένα όλο και πιο ακριβές τυπικό επίπεδο εξυπηρέτησης. Αρκεί απλά να σκεφτούμε, κάπου που πληρώνουμε για παράδοση.

Ένας δείκτης κόστους είναι η διαφορά που δηλώνουν οι προμηθευτές στον ιστότοπο τους σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών και το ποσό των χρημάτων που ξοδεύετε. Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρξει μια ελάχιστη αγορά για να μειωθεί ένα ποσοστό στη μεταφορά, ή μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές τιμές για την ταχύτητα παράδοσης ή μια ετήσια αμοιβή ώστε να ανήκει κάποιος στο “club” με ότι προνόμια συνεπάγεται. Η Walmart κυκλοφόρησε μια νέα τακτική, όπου στο πελάτη προσφέρεται έκπτωση από 5% έως 10% για την παραλαβή του πακέτου που παρήγγειλαν on-line σε ένα κοντινό κατάστημα της εταιρείας.

Αυτό, βεβαίως, ανακουφίζει την πίεση της μικρής χωρητικότητας αποστολής στα κέντρα διανομής καθώς το στοιχείο μπορεί να αποσταλεί με ένα κανονικό φορτηγό στο κατάστημα και ταυτόχρονα προσελκύει τους καταναλωτές στο κατάστημα, όπου θα μπουν στον πειρασμό να πάρουν περισσότερα αντικείμενα ενώ είναι στο κατάστημα. Αυτό προϋποθέτει, φυσικά, ότι έχουν μια ευχάριστη εμπειρία περιμένοντας στη γραμμή, στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών προσπαθώντας να πάρουν το πακέτο τους. Αν όχι, αυτή η εμπειρία θα τους οδηγήσει μακριά από το λιανοπωλητή.

Στην πραγματικότητα, η παραπάνω πρακτική έχει κάποια όχι και τόσο ευχάριστα αποτελέσματα πάντα, καθώς ο χώρος αποθήκευσης παραλαβής των δεμάτων στο κατάστημά, σε πολλές περιπτώσεις ξεπέρασε γρήγορα τα 1.500 αντικείμενα και χρειάστηκαν περίπου 40 λεπτά για να βρεθούν τα αντικείμενα όταν οι παραπάνω από 6-7 πελάτες πήγαν για παραλαβή από το κατάστημα.

Τόσο οι αγοραστές, όσο και οι μεταφορείς και οι καταναλωτές πρέπει να δώσουν προσοχή σε αυτή τη νέα υπηρεσία. Η απλότητα έρχεται ως premium εξυπηρέτηση και μπορεί να υπάρξουν εναλλακτικοί τρόποι για να ικανοποιηθεί μια ανάγκη με χαμηλότερο συνολικό κόστος παράδοσης. Η νέα αυτή προσέγγιση φαίνεται να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος παρόλα αυτά το operation κομμάτι ώστε η εναλλακτική αυτή παράδοση να προσδίδει μια επιπρόσθετη εμπειρία στον καταναλωτή είναι ακόμη προς βελτίωση.

Source: http://www.supplychain247.com/article/last_mile_delivery_from_wow_to_required/news
Share