Less-than-Truckload (LTL) – Μια Διαρκώς Εναλλασσόμενη Κατάσταση

Less-than-Truckload (LTL) – Μια Διαρκώς Εναλλασσόμενη Κατάσταση
22 Aug 2017

Είναι ασφαλές να πούμε ότι οι αυξήσεις στα κόστη είναι αναπόφευκτες και πολλές φορές δύσκολα να αποφευχθούν, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι αδύνατο να γίνουν όσο το δυνατόν ηπιότερα.

Όσοι ασχολούνται με το κλάδο των logistics και της εφοδιαστικής γνωρίζουν πολύ καλά ότι τίποτα δεν παραμένει το ίδιο για πολύ. Τα πρόσφατα κόστη (LTL) και τα επίπεδα χωρητικότητας ήταν κάτω από τα ιστορικά επίπεδα που είδαμε από το 2005-2010.

Αλλά πρόκειται για μια κατάσταση που πρόκειται να αλλάξει – και έχει ήδη ξεκινήσει. Οι περισσότερες γενικές αυξήσεις των επιτοκίων (GRI) πραγματοποιήθηκαν αργότερα του αναμενόμενου. Είναι συνήθως σε έναν ετήσιο κύκλο, οπότε αναμενόταν να τους δούμε να φτάσουν σε αυτό το σημείο. Αλλά είναι ήδη εδώ. Οι αυξήσεις δεν είναι μεγαλύτερες από τις αναμενόμενες, αλλά επειδή συμβαίνουν νωρίτερα μέσα στο έτος, εξακολουθούν να προστίθενται. Στην πραγματικότητα, αυτό συνέβη και πριν – ότι μπορούσαμε να δούμε δύο GRI σε έναν κύκλο δώδεκα μηνών. Αυτό είναι παρόμοιο με τον τρόπο με τον οποίο οι τιμές των θαλάσσιων μεταφορών όταν αυξάνονται. Εάν υπάρχει ζήτηση, τα ποσοστά ενδέχεται να αυξηθούν πολλές φορές.

Οι μεταβολές αποστολής LTL δεν γίνονται στο κενό

Ενώ τα φθινοπωρινά GRI μπορεί να είναι εδώ νωρίτερα από το συνηθισμένο, η στροφή δεν προέρχεται ακριβώς από το «αριστερό πεδίο». Άλλες πτυχές της βιομηχανίας μεταφορών αντιμετωπίζουν παρόμοιες αλλαγές και προκλήσεις. Οι συναλλακτικοί συντελεστές φόρτωσης φορτηγών είναι επίσης αρκετά σημαντικοί και η επερχόμενη εντολή ELD ενδέχεται να επηρεάσει την αποδοτικότητα φορτηγών κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Αυτοί οι τύποι αλλαγών προωθούν πολλές μετακινήσεις μεταξύ LTL και φορτηγών.

Top 5 λόγοι για τους οποίους οι συντελεστές LTL αυξάνονται

Υπάρχει πιθανώς ένας άπειρος αριθμός λόγων για τους οποίους βλέπουμε αλλαγές στην τιμολόγηση LTL, αλλά θα επικεντρωθούμε στην τετράδα – τους λόγους που είναι αρκετά μεγάλοι ώστε να συμβάλλουν στην κλίμακα για όλους, όχι μόνο για μια συγκεκριμένη εταιρεία ή βιομηχανία.

1. Όσο αυξάνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζει και το παιχνίδι των μεταφορών

Με την εμφάνιση του λεγόμενου «free shipping», οι καταναλωτές δεν κρατούν πλέον την ηλεκτρονική παραγγελία τους, μέχρι να δικαιολογήσουν το κόστος αποστολής. Δεδομένου ότι τα προϊόντα που πωλούνται απευθείας, μεταφέρονται κατευθείαν στα σπίτια των καταναλωτών και όχι στα φυσικά καταστήματα, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο last mile περισσότερο από ποτέ. Και όλες αυτές οι μικρές αποστολές προσθέτουν ζήτηση στο χώρο LTL  φορτίων και ενδεχομένως είναι ο λόγος μείωσης στη ζήτηση για πλήρη φορτία φορτηγών.

2. Ο κλάδος του Manufacturing αυξάνεται σταδιακά

Σύμφωνα με τον δείκτη ISM, ο τομέας της παραγωγής εμφανίζει εννέα διαδοχικούς μήνες ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει περισσότερη μεταφορά, τόσο για τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται στη διαδικασία παραγωγής, όσο και για το τελικό προϊόν που μετακινείται στα κέντρα διανομής (DCs) και στους πελάτες.

3. Οι μεταφορείς χρησιμοποιούν προηγμένη τεχνολογία για καλύτερη τιμολόγηση

Ακριβώς όπως οι φορτωτές χρησιμοποιούν τα ιστορικά δεδομένα μεταφοράς για να βελτιώσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, οι μεταφορείς LTL υιοθετούν τεχνολογία που τους βοηθά να είναι πιο αποτελεσματικές και να κατανοούν καλύτερα ποιο φορτίο είναι κερδοφόρο και ποιο φορτίο δεν είναι.

Οι λεγόμενοι «Dimensionalizers» είναι μόνο ένα παράδειγμα της τελευταίας τεχνολογίας που χρησιμοποιούν οι μεταφορείς. Οι μηχανές υπολογισμού διαστάσεων μπορούν να υπολογίσουν με ακρίβεια το μέγεθος του χώρου που χρειάζεται μια αποστολή εντός ενός ρυμουλκουμένου αντί να βασίζονται στις εθνικές ταξινομήσεις εμπορευματικών μεταφορών (NMFC). Αυτά τα εργαλεία οδηγούν τους μεταφορείς ώστε να είναι πιο ακριβείς όσον αφορά την κατανομή του κύβου και του βάρους, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την κοινή κατανομή της παραγωγικής ικανότητας.

4. Operations Changes

Ενώ νέοι μεταφορείς LTL σπάνια έρχονται στο προσκήνιο, βλέπουμε εξαγορές και ενοποιήσεις μεταξύ των υφιστάμενων μεταφορέων LTL. Αυτό μπορεί να προκαλέσει μια ικανότητα που ήταν κάποτε άμεσα διαθέσιμη, σε μια υπηρεσία πιο δυσεύρετη από όσο ήταν και κατ’ επέκταση πιο ακριβή.

Επιπλέον, αρκετοί περιφερειακοί μεταφορείς LTL προσαρμόζουν τις περιοχές εξυπηρέτησης τους, προσθέτοντας άγχος στις περιοχές που επηρεάζονται περισσότερο από την αλλαγή των ορίων των υπηρεσιών.

Source
Share